Květen 2010

11. 5. - info pro rodiče

11. května 2010 v 12:29 | A.K. |  informace pro rodiče, akce třídy

Děti si přinesou do výtvarné vých. z časopisu vystřiženou fotografii jakéhokoli zvířete (velikost obrázku nejméně 10x10 cm). Může být i pohlednice. S obrázkem budeme pracovat (stříhat, lepit, dokreslovat).


V pondělí 17. 5. proběhne fotografování tříd. Děti přinesou peníze do pátku 14. 5.
Předběžná cena:
Fotografie třídy.                                           25,- Kč
Skupinková fotografie (minimálně 3 ks):     45,- Kč     (pouze ti, kteří chtějí)
.

Všichni dostali pro Vás dopis z dětského oddělení městské knihovny o "pasování prvňáčků na čtenáře". Obratem ji, prosím, zašlete zpět do školy.


V úterý 18. 5. v 15.30 hodin se konají poslední třídní schůzky. Zároveň bude v prostorách školy zahájena prodejní výstava výrobků žáků, jejíž výtěžek bude věnován na úhradu školného pro děvčátko z Ugandy (projekt: Adopce na dálku).

10. 5. - DÚ

10. května 2010 v 12:57 | A.K. |  e-learning/domácí úkoly

DÚ - Čtení - slabikář - zůstává str. 109-110; dobrovolníci - básničky na str. 111

Písemný úkol dnes není.

Kdo nestihl, může si dokončit obrázek akvária s piraňami. Akvárium namalovat pastelkami, nalepit vystříhané a dokreslené piraně a dokončit rámeček - kolem dokola napsat písmeno P,p psacím nebo tiskacím.písmem.
Je možno napsat i celé slovo PIRAŇA. Rámeček otáčet, ať se dobře píše. Potom se může rámek také vybarvit.

Den matek

8. května 2010 v 21:06 | A.K. |  informace pro rodiče, akce třídy

Jako každý rok připadá na druhou květnovou neděli oslava Dne matek. S dětmi jsme pro Vás připravili malý dárek a přáníčko.

Doufám, že květináčky "přežily" cestu domů a že Vám udělaly radost. Pokud ne, určitě se zaradujete z přáníčka, které pro Vás vlastnoručně vyrobili a hlavně napsali Vaši potomci. Jsem přesvědčena, že jim odpustíte drobné chybičky (pravopis se zatím neučíme :-)).


7. 5. - DÚ

7. května 2010 v 14:25 | A.K. |  e-learning/domácí úkoly

 DÚ - Čtení - slabikář - str- 109 - 110 (celé)

       - Matematika - práce se čtvercovou sítí (podle souřadnic i podle vlastní fantazie).
1. Můžete dětem zadávat souřadnice (v pořadí: 1. vodorovně, 2. svisle) - čtverečky vybarví.
2. Mohou si samy vybarvovat čtverečky a vytvářet pravidelně se střídající vzory (např. pruhy, šachovnici ...).

6. 5. - DÚ

6. května 2010 v 12:52 | A.K. |  e-learning/domácí úkoly

DÚ - Čtení - slabikář - str. 108 (opakování + básničky nazpaměť) + článek na str. 109-110 (nově).

      - Prvouka - Život živočichů v lese (kdo nestihl, dolepí samolepky do obrázku lesa)

      - Matematika - pracovní list (poslední 2 sloupečky)


Trénujte správné psaní čísel pod sebou (desítky pod desítkami a jednotky pod jednotkami). Správná úprava nám pomáhá při počítání příkladů.

     Vzor:      D(desítky)  J(jednotky)  

Špatně:       1                  5                 =      10     +    5     =   15
                    0                  8                 =      0       +    8     =   8
                    2                  0                 =      20     +    0     =   20
                    1                  3                 =      10     +    3     =   13
                    0                  6                 =      0       +    6     =   6

Správně:

                    1                   5                 =      10     +    5     =    15
                    0                   8                 =        0     +    8     =      8
                    2                   0                 =      20     +    0     =    20
                    1                   3                 =      10     +    3     =    13
                    0                   6                 =        0     +    6     =      6

5. 5. - DÚ

5. května 2010 v 12:38 | A.K. |  e-learning/domácí úkoly

DÚ - Čtení - slabikář - str. 108 - Bělásek - číst, Vrátka a Šel Janeček na kopeček - naučit nazpaměť

      - Matematika - pracovní list (str.9/cvič. B a C)

3. 5. - DÚ

3. května 2010 v 12:42 | A.K. |  e-learning/domácí úkoly


DÚ - Čtení - slabikář - str. 107-108

Písemný úkol jsem dnes nezadávala.